Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013


PDFΕκτύπωσηE-mail
 



ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ομάδα Νηπιαγωγών :  Μουτουσίδου Κυριακή
                                       Ντόκαλου Μερόπη
                                       Τσαδήλα Σοφία
                                       Σιμώτα Αγνή
                                       Μπούσιου Μαρία
                                       Ζησοπούλου Ελένη


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ (ΕΙΔΟΛΟΓΙΚΗ)
Βασικοί στόχοι : Εξοικείωση με κειμενικό είδος τακτικής αρίθμησης.
                               Εξοικείωση με αριθμητικά στοιχεία και συνδυασμός με μαθηματικά.

Επιμέρους στόχοι: Κατανόηση γραπτού λόγου
                                   Παραγωγή προφορικού λόγου

Υλικά-μέσα :  εικόνες-παιχνίδια


Οργανωμένη προτεινόμενη δραστηριότητα:

Ανάγνωση του παρακάτω παραδοσιακού ουκρανικού παραμυθιού και δραματοποίησή του με αφηγητή-παιδί,με στόχο την παραγωγή προφορικού λόγου.

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12


Κουκλοθέατρο με πρωταγωνιστές δαχτυλόκουκλες τα ζωάκια που ακούγονται στο παραμύθι.


ΠΑΙΧΝΙΔΙ: Στα δάχτυλα του παιδιού γράφουμε τους αριθμούς 1-5.Το παιδί τοποθετεί την κάθε δαχτυλόκουκλα μόνο του στο δάχτυλο με το σωστό αριθμό ανάλογα με τη σειρά με την οποία τα ζωάκια μπήκαν στο γάντι.Έπειτα καλείται να δικαιολογήσει την επιλογή του (π.χ γιατί έβαλες το ποντικάκι στο δάχτυλο με τον αριθμό 1;)παράγοντας έτσι μόνο του προφορικά τα τακτικά αριθμητικά.


Τέλος κι αφού με έναν μαγικό τρόπο όπου βάζοντας δίπλα στο γνωστό μας 1 το -ος δημιουργούμε το 1ος,παίζουμε ένα παιχνίδι όπου αντιστοιχίζουμε τους αριθμούς 1-5 με τα τακτικά αριθμητικά 1ος-5ος και με τις δαχτυλόκουκλες-ζωάκια που μας έκαναν παρέα σε όλη τη δραστηριότητά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου